Löseeen

Japp heelt rätt,jag satte lösen på min bogg för att ta ikapp lite uppdatering och för att inte bara bloggen ska stå. Ska även försöka fixa en ny design för jag är redan trött på den jag har,iallafall headern. Vet att många har frågat varför men hellre lösenord än att den bara står med sämst statestik. Då kommer jag hellre tillbaka med motivation och en fin blogg liksom. Ska fota massor i helgen eftersom jag har en liten lätt bildbrist för tillfället!
Puss och kraaam alla som kan klura ut mitt lösenord,men ingen kommer göra det så ni får se det här när jag låser upp blogen haha lål.

Kommentarer
Postat av: Hedda

Gud va fin, ha som profilbild!

2012-12-14 @ 22:36:40
Postat av: Beyonce

This is beautiful my love!

Svar: fint med samma ip adress my love som den andre ;) fag skriv namn nästa gång
Agnes Fällman

2012-12-15 @ 17:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0