#mainstream

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  Japp

Hur har ditt 2012 varit? Jo men rätt bra,bättre än förra året haha..

Största misstaget iår? Att jag inte gjorde det jag verkligen ville :p

Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Om allt går som planerat..jk jo men det ser bra ut :)

Blev du kär i år? oui

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? vet inte heheee

Vad är din största framgång 2012? träningeeen,trodde jag aldrig skulle ut och springa varje morgon...Men jag har fått över huvudtaget bättre självdiciplin :pPPpp

Bästa köpet? Förmodligen mina primeboots som kommer snaaart :D 

Vad spenderade du mest pengar på? Så jävla sorgligt,men typ mat..Som alla sushiluncher..

Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? Jag är en sån som inte vet vem som sjunger låtarna eller vad låtarna heter... Men typ Swedish house mafia?!

Vem har du umgåts med mest? jag har inga kompisar

Bästa minnet från 2012? kanske aw där jag träffade  mina soulmateees :D jk men det,Londonresan 

Hur många kysste du? :)

Har du haft ett förhållande under 2012? noppelinopp

Är det något du saknade år 2012 och vill ha 2013? oooohjaaa

Vad önskar du att du gjort mer 2012? Pluggat,kommit på att man kunde ut och springa lite tidigare på året än typ början på vintern...

Vad önskar du att du gjort mindre? äta onyttigt och typ nu glömde jag vad jag skulle säga :pPP

Favoritprogram på tv? Fetlätt pll om det gills... Annars portkod kanskeee 

Största musikaliska upptäckten? då har vi det ja... Amen enligt mig själv då? i så fall hannah montana/miley cyrus eftersom jag äälskar hennes filmer,lol,the last song och så vidarää :))

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? en resa till london med min kära mor 

Vad gjorde du på din födelsedag? festade med famila,drev men det där standard haha :)

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? slutat spendera massa onödig tid på onödiga saker 

Vad fick dig att må bra? maj frendooos,resor och min nya kattunge :pppp

Vem saknade du? toasteen vi har inte setts på jättelänge nuu :) 

De bästa nya människorna du träffade? Inte direkt nya,men att jag började umgås med the old gaaang.

Vad vill du säga till dig själv inför 2013: fyll upp dina nyårlöften förihelvete :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0