Some nice ones

  • Jag gillar inte speciellt mycket svart utrustning,jag är en "brun" människa om man tänker utrustning,kläder etc i hästvärlden.
  • Jag har hunnit kolla på nästan en hel säsong av pll på 3 dagar...
  • Om man kollar på mig för ett år sedan så kan jag knappt känna igen mig själv,ny stil och helt nytt umgänge.
  • Stör jag mig på en person stör jag mig på den sjukt mycket
  • Jag tycker av någon anledning det är helt ok att köpa dyra hästsaker,medans jag tycker jag måste tänka efter när jag köper dyrare vanliga saker. Haha jag tyckte inte det var en större big deal att spara till ett par tretorn gtx för 5000...Skulle ALDRIG köpa ett par så dyra vanliga stövlar att ha till vardags... Äkta hästmänniska haha?'
  • större delen till att jag bloggar är för att jag ska kunna ha någonstans att lägga upp bilder
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0