5 feta dissar och 5 heta hissar

-ALLA som hjälpt mig med bloggen vet att jag hatar svarta bakrunder. Personligen tkr jag att det ser ut som värsta deppbloggen som första intryck.

-Folk som har förutfattade meningar

-Människor som inte kan skaffa sig en egen åsikt utan måste gå efter vad sina 'coola' kompisar tycker. Även att dom inte kan skaffa si en egen stil utan tex att en dag kommer hon med en rosa halsduk sen nästa dag har hon fått veta att den är skitful och sprider vidare det till alla.

-Chailatte

-Människor som håller saker hemligt som sedan kommer fram en dag innan det hemliga händer,fast man har bestämt ngt . (det absolut värsta jag vet)

HISSAR
-Folk som verkligen bryr sig när det har hänt något.
-Humoristiska människor,blir alltid asstelt annars haha!
-Våren
-kabelstickade tröjjor
-jordgubbste,dricker minst en om dagen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0