Gårdagens

Okej gårdagens ridpass nudå.. ;)
Vi hade mararbete för vi ska ju hoppa nästa gång. Så vi övade på antal galoppsprång mellan två hindren.Vi skulle korta och länga blablbablba osv. Det gick väl helt okej. Hon var ganska svår att lösgöra men vi gjorde ganska bra övningar som passade chablis ,som typ serpentiner...Jag orkar inte skriva om hela mitt ridpass från igår ;p
Iaf nu sitter jag i skolan och har precis kommit hit. Carli sitter btw och läser varenda ord jag skriver nu -.- Slutar 15 hela den här veckan så nu vet ni det!
Det här är till alla som ville som ville att jag skulle skicka bilder:
JAG KAN INTE SKICKA BILDER TILL ER DEN HÄR VECKAN EFTERSOM MIN ANDRA DETOR DÄR ALLA BILDER ÄR,ÄR HOS MAMMA OCH JAG ÄR HOS PAPPA DEN HÄR VECKAN.

Ni kommer heller inte få så mycket kvalites bilder eftsom den är hos mamiii ;)
Puss hej
Update: Jag tog bort den extremt fula bilden eftersom när jag laddade upp den så hade jag bråttom och börjde typ och bara tog nån bild xD.


Kommentarer
Postat av: Maja

Fina lilla Alma... <3 Saknar AW!

2012-02-08 @ 20:21:09
URL: http://majarudolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0