Handikappad och grymt sugen på te

Och nej jag vet inte hur te stavas...
Just nu mår jag inte bra,ont i huvudet,halsen och börjar snart erkänna inför mig själv att jag nog har feber.
Nej seriöst jag får inte bli sjuk den här veckan,hur mycket jag än önskar att jag skulle ligga och sova hela dagarna! Två redovisningar kvar och det där jävla talet. Fan ett matteläxförhör imorgon också. Men jag vet inte ens om jag ska till skolan imorn,tveksamt.
Nej nu ska jag ta tag i mitt liv och dra mig till skolan imorgon även om jga känner mig lite sjuk,ta en alvedon och va glad.
Hade dressyrträning idag och det kändes som det ska kännas,med andra ord bra!  Känns som om det bara lossnar mer och mer mellan mig och chablis nu,det är ju kul! Förut stog vi bara stilla,men nu har jag ändrat mitt tänk.

Igår var det två clinic's en med dressyr med människor från Flyinge och en där det var hopning för nån som jag inte minns. Iaf vi skulle ha en väldigt lång framridning idag som flyinge hade riktats in sig på.  Vi gjorde mycket öppnor och skänkelvikningar! PERFEKT övning till chablis!! :)

Kommer upp ett litet åsiktsliknande inlägg senare! ;)
Kramimage description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0