Lite svar på frågor jag fick igår;

Postat av: becka

var gjorde du din header?:) Sv: I photoshop! :)


Sv: Den är gjord i photoshop!



Postat av: Emilia

så söt:)

Tycker du att mental träning är viktigt för att lyckas???
Kram

 

Sv:Ja han är väldigt söt haha.Asso grejjen är att jag är ju ridskoleryttare,så det blir ju liksom svårare att lyckas då. Inget blir serverat på ett silverfat,never. Skulle inte klassa mig själv som om jag lyckats... Jag har ju bara tävlat mycket på en b-ponny jag red. Sen dess har det varit småtävlingar. Men i vår planerar jag att komma ut på tävlingsbanorna igen! Jag uppfattar som om du menar mental träning psykist och inte sudokku och sånt? Svara om jag missuppfattar xD

Ja det kan vara rätt bra ibland. Är man inte så frammåt som person kan det nog vara bättre,men jag är ganska frammåt och självsäker faktiskt. Men när jag går banan brukar jag nästan alltid tänka 'mentala' tankar elr vad man nu ska säga haha. Men brukar jag tänka på ett visst sätt innan går det nästan alltid bra :D (säg till om jag svarat fel haha)

Postat av: becka

GUD vad fin blogg du har! Älskar headern :D

 

SV: GUD vad jag blir glad :D. Tack så jättemycket!


Postat av: Sophia

heter hästen högst upp Billy Boy?

SV: Yes det är Billy Boy!


Sen var det massa andra kommentarer men det var inte riktigt frågor... ;)

Hoppas ni blev nöjda med era små svar (detta var ju somsagt INGEN frågestund ;) )

Om ni inte fick ett riktigt svar så kommentera hur ni menade så ska jag försöka svara lite bättre!

 


Kommentarer
Postat av: Emilia

Nu är dagens blogg utsedd!!

kl 23 kommer vinnarna upp på bloggen!!

kika in och kolla om det blev din:)



Tack för att du ville vara med

Kram<3

2012-02-12 @ 22:53:24
URL: http://emilialarsson.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hej!



Vill du bli bloggens Valentine <3

kika in till mig och skriv JAG VILL!! så är du me:)

Kram<3



http://emilialarsson.blogg.se/2012/february/vill-du-bli-bloggens-valentine-3.html#comment

2012-02-13 @ 12:19:28
URL: http://emilialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0