Ni vet den där känslan...

När man bara ser på en annons att det är den hästen som är ens drömhäst.
Även om jag inte har ridigt den vet jag att det är den jag har letat efter,fast jag kommer inte få en häst men ändå...
Men man bara ser annonsen och klickar in,och där på bilden så står den. Man kollar på fler men känner inte samma klickande. Ni vet den där kännslan när ALLT stämmer in perfekt. Kollade på sjukt många annonser och såg en fin häst som jag fastnade sjukt mycket för,då va de samma haha. Skulle ge all för att få åka och rida den. SVAR NEJ jag ska inte få en häst det är många som kommer missförstå det här annars om jag inte skriver det xd.
Jag kollade mest för nöjets skull.
*suck* jag får fortsätta att bara kolla på bilden.
Hejdå
Inte hästen på bilden hehe...

Kommentarer
Postat av: kiccan

frågestund på bloggen! ;)

Fin blogg btw :)

2012-02-25 @ 20:20:03
URL: http://kiccan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0