Nya goggles!

Köpt nya goggles idag! Sjukt snygga,dom är vita med rosa band runt den är rätt feta :)
Ska köpa gympaskor imorn och även en halsduk fast den sitter ihop ni vet,en sån som man har när man åker skidor iaf...Min är borta!
Nu eller ja om en kvart typ ska jag träffa Lisa vid stureplan och vi ska typ fika eller nåt och sen ska vi till stallet,tar med mig systemen! Sen vid halv 5 måste jag gå för då ska jag typ göra en grej!
Yes mina planer för dagen,imorn blire även stallet och packa eftersom jag åker på söndag morgon.
Sov ut ordentiligt idag,typ till 11,haha det är långt för mig. Mobilbloggar nog lite också!
Btw idag är det SJUKT varmt, det GILLAS. Hade på mig läderjacka förut och det är ju perfekt väder för det nu+ converse :D

Nu måste jag sluta för jag ska dra nu,ni får bilder på mina goggles senare!
Ha en superbra dag! :)

Bjuder som fan på den!

Kommentarer
Postat av: Bismillah <3

Fin blogg :) ska vi följa varandra på bloglovin?:)

2012-02-24 @ 16:24:25
URL: http://quraninswedish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0