2012-01-22

*chachabloggiiiiish*
Hell no,tja alla som tycker det är intressant som läsar mina inlägg! =)
Köpte ju skidkläder som sagt men visar dom senare!
Efter det åt jag first time på subway,blandade känslor. Kakan va god resten...va äckligt. :p
Sen träffade jag Miranda och Lisa. Vi åkte hem till Miranda och bakade,soft. Men allt blev bara smet så vi la det på en tallrik framför disney channel hahah. Och sen drog jag hem vid 6. Nu sitter jag hemma och har precis kollat på Pa3,okej för en halvtimma sen men ändå. Bara jag som liksom förväntade mig lite mer av andra avsnittet om man räknar med avsnittet om castingen?  Asso jag tkr avsnitten är för korta. Inget hinner ju liksom hända...? Men diggar ponnyakuten. Tror att de flesta som inte rider tycker att ponnyakuten är ett skämt för dom har ju liksom inte satt sig in i hur en häst fungerar! Ska skriva klart en grej på datan och sen ska jag duscha :)
Ska gå och lägga mig fett tidigt idag för det är ju skola imorgon... Men nu kom jag på att vi har sovmorgon imorn,fyfean va najs!
Puss vi hörs senare! Ska också göra tidsinställda till imorgon också! :D


Kommentarer
Postat av: Mirjam

sv: jaaa fett söt!

Älskar också tröjjan ^^

2012-01-22 @ 20:47:43
URL: http://mirjaams.blogg.se/
Postat av: ♥Celine Gongalez Sahin♥

Jaha vad kul, ahha tack så mycket!:D

2012-01-22 @ 20:48:40
URL: http://ctef.blogg.se/
Postat av: Sandra

Woop woop aggistar :D

2012-01-23 @ 07:57:40
URL: http://teammasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0