34 skoldagar kvar...

Tills det blir sportlov :D fyfan vad skööönt!!!!!
hahahahha de va nyss jullov xD
Nej jag är faktiskt på fett dåligt humör,elr nej jag är inte på något humör alls.
Idag åkte jag till stallet efter skolan,slutade 15.40. AAAAssegt -.- men Hedda frågade om jag ville åka till Täby med henne men det orkade jag inte... Så jag åkte till stallet och hade en fett awesome dag där... Jag vet att det låter hemskt men det känns som om man måste njuta för varje dag som går att vara där...
Va med sara och vi satt i klubbrummet inpricip hela eftermiddagen. (förutom när vi stampade om kring på pölarna som hade frusit,mongon SVAR JA.)
Jag har inga planer inför imorgon men hittar säkert på ngt!
Min helg verkar bli fett chill och det är faktiskt asskönt(har bara lite saker planerade)
Btw jag blev aslycklig idag,jag fick tre pressbyrån erbjudanden :D
Hahaha ska lätt ta dom imorn också. Kolla i min klass så slutar lunchen pre´cis tio min innan och då sitter alla berädda med sina mobiler och kollar varenda minut. Sen när en ser ba aaaaaaaah så tar alla och då e det typ asfå kvar. Tänk hur många bara 7 orna tar i min skola? Och det delas bara ut 150 i SVERIGE och isf tar typ vi över en tredjedel hahah xd
Nej jag har skrivigt tillräckligt mkt skit nu hehhehehehe hejdåå!
Btw checka artikeln om ridskolorna som vräks i SvD...

gammal bild-aragon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0