Dagen

Hej nu blir det ett sånt här "idag har jag gjort ditt o datt"-inlägg. Fett tråkiga men skitsamma ska göra mer intressanta senare!
Sov hos Hedda igår så jag pallade inte uppdatera då. Vi spelade my horse (HAHAHAHA)  som e jättekonstigt bara? i fucking 10 timmar.... från kl 16 till halv två....
Haha jävla nördar. Vi vaknade kl 12 tror jag och fixade oss och såå. Vi åt brunch hemma hos henne med äggröra och grejs. Sen vid typ tre drog vi till mig och jag fixade mig. Sen så när vi kom utanför dörren så kom jag på att jag var tvungen att åka hem till mamma och fixa lite saker osv. Så då dissade jag hedda :p Åkte hem vid halv 6! Och har varit hemma sen dess!
Morgondagens planer blir stallet hela dagen. Fett skönt. Inget mer att säga om det!
 Nu hade jag tänkt att göra lite roliga inlägg så vi hörs alldeles snart!
Puss hej!

finaste stället i hela vida världen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0