En liten åsikt/diss

Till folk som bara verkar tro att det finns en ända ridaffär på hela jorden,hööks. Asso det finns ju billiga grejjer där men det är inte värsta kvalitén och dom snyggaste sakerna man kan hitta... Asso visst jag har typ två par ridbyxor därifrån men dom har helt ärligt haft skitkvalité men varit grymt sköna! Man har ju typ några borstar och så men asso jag skulle nog inte satsa alla mina ridgrejjer på hööks. Dessutom har ju in princip ALLA människor hööksschabraken.
Asso det finns ju andra billiga märken med bättre kvalité. Typ börjes,köpte ett par helskodda,skitbilliga ridbyxor där från horseshow och dom har haft fett bra kvalité hittills!
Sen ser man ju inte varenda människa gå runt med deras schabrak. Men det snyggaste bland dom lite billigare märkena är nog Horze. Asso dom har ju bäst kvalité av de alla tre och det är ju relativt billigt också! Köper där HELST av dem tre märkena.Dessutom stör jag mig enormt på dem som bara hissar och dissar från hööks. Man ba HERREGUD det finns mer affärer än hööks.

Bara en tanke!
Hejdå! puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0