Godmorgon Sverige

Vill sova bort hela dan idag men jag plr inte missa en hel dag sist veckan på lovet...
Jag vet inte riktigt vad som händer idag? Kanske blir det stallet? Elr med nån kompis som också har lika mkt forever alone känslor som jag...Ingen jävel är ju hemma och Hedda dissar också mig snart för hon drar till afrika :(
Nej haha  det här får inte bli värsta deepshit inlägget nu xd
Tänkte ta med alla mina nya ridgrejjer till stallet idag också! Usch så tråkigt inlägg det här blev.
Nu ska jag typ dusha och fixa mig,kulkul.
Hejdå!!!!!

Måste rida igenom henne ordentligt idag och verkligen jobba med henne hela tiden. Mycket jobb på volt i framridningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0