Haha no comments om min statestik....

Den suger. Men det är väl mitt fel?

Bokstavligt talat HATAR när folk skriver "asso nu börjar ni läsare bli  asdåliga,jag har ju typ tappat 200 läsare(hälften av vad jag brukar ha),ni får faktiskt bättra er asso"

För det första har den personen i snitt bara 40 läsare per dag och inte ens sidovisningarna visar 200,ännu mindre 400...
För det andra skriver väl personen bara allmänt ointresserade och värdelösa inlägg.

Min åsikt,no more about that. Jaha vad händer i era bloggläsarliv?
Själv dricker jag en kopp te med alldeles för mkt vatten och ingen smak och till det en fettig toast med för lite ost. Yeah live6t äger. Idag missar man snöbollskrig mot gärdet och att lärarna dampar sönder (som vanligt). Skulle ätit lunch idag med olena också. Det suger med andra ord att vara sjuk. Fml .


Nejdå nu ska vi inte vara deppiga. Jag ska kommentera tvåhundatittioelva bloggar idag. Btw ni äger på att kommentera!! :)
Vi hörs senare trollface ;)

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Tack :D jadå, sj?

2012-01-24 @ 14:43:40
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: Tack :D

2012-01-24 @ 15:06:21
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0