I would never be the same without you

Ingen kommentar över rubriken. En person vet vad jag menar. Sen hade jag bara den på hjärnan...

Back to reality--> Livet rullar på orkar inte bestämma några planer inför morgondagen. Det ända jag vet är att jag kmr äta en fryst lasange under dagen. Asso har ni tänkt på en sak. Jag skriver så sjukt mkt konstiga saker i min blogg (?) och jag bjuder ibland :P så jäkla mkt på mig. Elr asso ja vene men det känns så? Samma sak irl jag kan liksom stå ensam utan kompisar på busshållplatsen och sjunga så jäkla falskt med mening när det står folk runt om kring mig? HA skulle jag aldrig gjort för ett halv år sen,menmen man förändras och det är väl rätt tur det!
Jag palllar heller inte svara på sms till dom som undrar om man ska hitta på ngt me den personen imorn. Jag svarar imorn på morgonen ist när jag har bestämt mig;)
Jag känner mig fett taggad på att åka ut och tävla. Just nu har jag sjukt högt själkvförtroende och jag garvar bara åt konstiga kommentarer. Det bevisar bara att man har läsare suckers.

Jaha vad händer i era liv då små läsare?

trolololo vilket serius face :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0