Kvällens

Planer, ska på restaurang snart. Träffade nyss mamma och pratade lite ang en grej som händer nästa vecka. SJÄLVKLART får ni också ta del av det, men vad som händer får ni reda på nästa fredag och jag är fett happy :)
sen imorgon har jag inget bestämt men det blir säkert något kul. Ska även senare kolla upp ********* haha mkt på gång nu ;) och idag LOVAR jag skicka iväg resten av bilderna fr tävlingen. Jag har typ glömt vilka som ville ha? Mirjam och Emma vare några fler? Hmm jag tror de va ngn till!
Skitsamma ska fixa ihop en outfitsak senare ikväll också! Nu jävlar blire bloggning. Hade gärna velat gå på Tyras butiksöppning idag men kunde inte :/
Segt men vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0