Life rolls on,school tmr -.-'

Denna dag startades med ett helvete. Hade ut ett helt filmjölkspaket imorse två gnr. Asso jag orkar inte -.-'
Sen åkte jag till stallet tio så jag var där halv. Chillade med Sara och gick o handla massa grejer. Fixade snabbnudlar (lat,HAHA) men vad gör jag? Jo ja välter ner koppen+att koppen med nudlar välter ut över hela golvet och det är nudlar överallt...(?) Sen gick koppjäveln sönder också -.-'. Nej jag fick fett dåligt samvete för det va en fin mugg där det stod värsta dikten...Skitsamma xD
Sen vid 1 red jag ut på finaste Chablis (ovanligt va haha?) och Linnea och Aman. Vi va väl ute i typ 40 min med mest skritt och lite trav. Men uteritten va inte alls planerad haha... Aop chillade i stallet,dressyrträning för Anita för Botti va inte där! Anita var bokstavligt talat grym!?!?!? Asso det har aldrig gått bättre? Chablis gick så sjukt fint i slutet så de e inte sant!
Ni får bilder sen jag vene om jag orkar göra det nu hehe ni får det i ett annat inlägg!
image description
TACK mirjam för att du fotade :D
HÄR kan du komma till hennes blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0