okej

Okej vad i helvete menas med ordet okej. Asso seriously vad fan menar man igentligen när man skriver okej? Det är liksom ett mellanting mellan två svar;Ja&nej. Varför ska man ha ännu en valmöjlighet?

Hej jag heter Agnes Fällman nu tycker fömodliden halva bloggens befolkning (wtf kan man ens säga så?) att jag är störd,pantad och fullkomligt knäpp. Men asso om man tänker på vad ords innebörd betyder? Asso det är så jäkla wierd faktiskt.

Känner du dig en aning förvirrad?

Nej jag har faktiskt inte en susning om vad jag skriver. Just nu,den sekunden som sprang förbi skrev jag ner det jag tänkte på. Fast det gör jag väl alltid,det är väl därför att vissa följer min blogg för att jag inte är nån liten copycat som sitter hemma och smider planer om hur jag ska sno nästa favoritbloggens rubriker och kopiera designen. Nope jag är Agnes. Just Agnes. Den människan som är obetydlig av 99% av jordens befolkning. Undra hur många den där 1% är?
Äh skitsamma jag orkar inte räkna.
I have no fucking idea om va jag ska skriva om. Det här inlägget kmr såååå vara raderat tills imorn heheheh ;P
Jag hatar att städa btw och jag hatar att det inte finns en ända fucking röd tråd igenom hela den här texten.
Jag skriver konstiga chattmeddelanden till folk som jag aldrig pratat med(min bästaväään ;p)

No im just kidding with uuuuuuuuuuuuuuuuuuu
fuck denna text hejdå!


Kommentarer
Postat av: ♥Celine Gongalez Sahin♥

Super fin blogg, allt bra?:)

2012-01-22 @ 11:02:33
URL: http://ctef.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hhaha ;D

2012-01-22 @ 18:52:55
Postat av: Tora Albiin

Hej! superfin blogg, verkligen. Kolla gärna in min blogg :)

2012-01-22 @ 22:52:48
URL: http://temgas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0