Yesterday

Vi skulle ju somsagt gå på breaking dawn. MEN hedda hade tydligen bokat filmen om marilyn monroe hehehhehe -.-'
När vi gick in i salongen satt det BARA pesionärer HAHAHAHAHAHHA.  Asso herreugud ja dööör vi rodde vi hade kommit fel liksom :$ Men vi tittade iaf på filmen och den var faktiskt bra! Rekomenderas (hehhehehe)
Sen iaf sov jag över med Hedda och Hedda. Vi gjorde väl inte så mkt men aa. Sen idag vaknade vi vid tio elr nåt och fixade oss. Sen skyndade jag mig till åhlens och köpte nytt smink. Sen skulle jag hem på 10 min för min brorsa skulle på ngt öppet hus på ett gymnasium,och jag skulle föja med. Vi va där rätt snabbt och sen gick jag och mamma ner på stan,köpte ett par byxor och typ åt lunch.
Och nuuuu är jag hemma. Elr jag har väl varit det i drygt 3 timmar xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0