A/Q


Hanna Om: tumblr
Det är ingen fara om du lägger upp lite skämt ibland, din blogg är faktiskt ganska tråkig om du ibte livar upp den lite. Gärna mer ridbilder, bloggar du läser, åsiktsinlägg och mer update!
 
SV: Haha jag vet att den är fett tråkig ibland ^^. Men ibland har jag inget vettigt att skriva om än det jag skriver...Ridbilder blir också ganska svårt eftersom jag inte har någon som kan fota,men jag ska försöka fixa lite bilder och sånt. Bloggen är riktigt nere nu under sommaren så det är liksom inte det som är prio 1 i mitt liv just nu. Men tack för feedback! :)
Bara för att jag älskar bilden.

Kommentarer
Postat av: Norea

Jag tycker inte din blogg är tråkig i alla fall! Tycker alltid du lägger upp så himla fina bilder, som till exempel den här ovan :)

2012-07-18 @ 11:55:16
URL: http://norean.blogg.se
Postat av: Norea

Jag tycker inte din blogg är tråkig i alla fall! Tycker alltid du lägger upp så himla fina bilder, som till exempel den här ovan :)

Svar: Tack vad gullig du är :)
Agnes Fällman

2012-07-18 @ 11:55:18
URL: http://norean.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0