2/6-2012 (läs,du kan vinna en tablettask)

Dagens planer blir att träffa Lisa nu om en halvtimme. Vi ska ner på stan en sväng och kolla avslutningsklänningar och lunch. Sen ska vi typ träffa Miranda och så får vi se vad vi gör. Tar med mig systemen,laddad och klar hehe (så ni lär få bilder ;) ) Sen ikväll har jag inga speciella planer,återstår att se vad som händer. På söndag blir det lite plugg till det allra sista som ska lämnas in och åker hem till mamma. Kan säga en ledtråd varför....Vi har skaffat ett nytt djur. Den som gissar rätt (och först) vinner en valfri tablettask haha. Kör tills den som gissar rätt.
Puss och kram så hörs vi senare! ♥
Gud,visst har jag förändrats? DEN tiden asso,sick att jag inte gjorde nåt. Den här bilden är tagen tidigt förra hösten.
Det HÄR är jag nu.

Kommentarer
Postat av: Ariana

EN KATTTUUUNGEEEEE <3 mjaaaaooowwwwwzz

2012-06-02 @ 12:01:51
URL: http://arianag.blogg.se/
Postat av: Mirjam

Katt, hund eller kanin :) Om man bara får gissa på ett djur så säger jag katt :D

2012-06-02 @ 12:46:00
URL: http://mirjaams.blogg.se/
Postat av: Simone

KATT<3

2012-06-03 @ 00:03:55
URL: http://thereselq.blogg.se/
Postat av: Norea

Fett snygg du äääär!

Hmmm gissar på hamster, ett marsvin, eller en undulat!

Om jag bara får gissa en så blir deeeet.... MARSVIN. (varför har jag en känsla av att det är en katt?...)

2012-06-03 @ 18:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0