Juni

Ja det känns faktiskt riktigt konstigt att det är Juni,redan liksom? Sen när vi ändå är inne på Juni kan jag ju ta upp att namnet Juni är väldigt fint också!

Idag sov jag väl ut till tolv haha och jag är fortfarande trött? Åkte till stallet och red i den tidigare hoppgruppen eftersom jag redan var där och jag orkade inte vänta och göra ingenting till klockan fem. Red Karamellen och det gick super. Allt FLÖT och jag är så sjukt nöjd med min sista hoppträning den här terminen.

Imorgon så måste jag springa ner en snabbis på stan och inhandla en ny bikini,mitt bikiniförråd står rätt regält minus. Så jag kan lika gärna ta tag i det imorgon innan vi flyttar ut på landet osv. Sen tänkte jag ta en titt inne på Bikbok också eftersom dem hade en rätt fet rean också hähä. Sen ska ett "senilsnöre" inhandlas också. Ni vet sånna man har som hänger i solglasögonen...  Allt detta ska ske innan lunch för då åker jag till les stall och är med mina gansters där,nej drav men ni fattar. På kvällen ska jag på en middag hos Lisa med massa sköna människor. Tar med systemen också! :) Nu får ni ha det så bra för nu ska jag fortsätta checka filmavsnitt på youtube eftersom jag hatar filmer utan text som man laddar ner och jag har absolut ingen aning om hur man gör :p
Puss och kram

Miranda och Lisa underbara vänner ;)

Kommentarer
Postat av: Hedda

Hej! Ta med 100 kr idag så får du benskydden :)

2012-06-14 @ 07:49:33
URL: http://heaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0