Det här har jag tänkt på i ungefär 365 dagar.

Det här är alltså ingen tanke som hoppade upp nyss...
Det här stör jag mig på så grovt så det finns inte! Jag stör mig på människor som "bloggar" på facebook. Asso varför sitta och skriva 50 raders inlägg på facebook om hur mycket man saknar sommaren eller vad man har gjort idag? Det finns något som kallas blogg. En blogg är till för precis sånna människor som känner ett behov att sitta och skriva vad dem har gjort idag och om vad dem ska göra i framtiden... På en blogg är det människor som tycker ditt liv är intressant som läser. På facebook är det människor som bara vara inne på facebook och inte läsa bloggar,för hade dem velat läsa din blogg...hade dem förmodligen redan läst den. Hårda ord nu budies " no one cares and will probably not start" tråkigt men sant...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0