Now you're just somebody that I used to know

Tjatjaaa!
Nu sitter jag i skolan och ska väl gå ner och käka lunch snart...
Fett tråkig dag förutom att det är fredag. Vädret suger,regn liksom man ba vaa?
Och precis när jag sa det så blev det soligt,thanks god its friday!
Nej men har inga speciella planer vad som händer idag. Kan inte sova över eller så för vi ska ut på landet imorgon...
Jaja snart är det lov gaaaah :D taggad till tusen!
Då ska jag ju iväg till sollentuna för att tävla två klasser på chablis och maja ska med på Kyra! Ska bli jättekul!
Nej nu känner jag att det här inlägget flyger iväg från samtalsämnet! Men ska försöka hålla uppdateringen uppe i helgen. Och nästa vecka så har vi inte alls mycket läxor :D


Kommentarer
Postat av: Maja

TAGGAAAAAAAAD TILL 1000! :D <3

2012-03-30 @ 20:32:00
URL: http://majarudolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0