Reflektioner

Sitter och reflekterar till mitt utvecklingssamtal som är snart (?) har ingenaning om när,men det borde vara snart!
Intresseklubben antecknar!!!!!
Nej men efter skolan så måste jag plugga,skolan ni vet...
Måste också hämta ut ett paket+ lite andra saker. Igentligen var det planerat att gå på stan med lisa idag,men har faktiskt inte så mycket tid över till det. Har liksom knappt börjat med att plugga till musikprovet.. :p
Nej nu måste jag sluta, men uppdaterar när jag kommer hem!
image description
puss

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

hahahha ser ut som om du har botoxat läpparna xd sötpöt<3

2012-03-08 @ 17:51:24
Postat av: Fanny

SV: Tack så jätte mycket! :) Din blogg är också superfin :) <3

2012-03-08 @ 18:36:04
URL: http://fannyraja.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0