Godnatt På er.

Ska sova nu efter en underbar dags. Till och med provet gick galant? ;)
Fått massor av underbara presenter som jag fotar någon dag den här veckan. Några kommer också via posten och lite är hos mamma osv,men det ska nog funka. Imorgon är det Onsdag som ni säkert vet och det är inte längre min födelsedag då,sorgligt men sant jag vet. Men då blir det hoppträning på Karamell. Nu måste jag sluta för jag är helt slut efter denna underbara dag med ett slut middag på Italiano. Måste bara säga att ni kompisar är så jävla underbara och att jag älskar er. Även världens bästa familj♥
Puss och kram,hörs med mer bilder imorgon.
Jag och min fina Ariana.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0