Varför jag inte har bloggat

Jag tycker såhär,bloggning ska vara kul och man ska blogga när man känner för det. Jag tycker heller inte att man ska ta bloggen i förstahandsval heller,för då blir man så pressad på att blogga att det går ut över annat. Jag bloggar bara för att det är kul och skulle inte lägga ner bloggen för att jag har dålig statestik,nej det är inte jag! När man dessutom inte känner för att blogga och inte har energi över till det blir det heller inga bra inlägg. Precis så har jag känt nu på senaste tiden. Självklart kommer jag inte lägga ner bloggen,absolut inte men jag känner ingen lustjust nu till att blogga. Bloggsuget kanske kommer tillbaka om en dag eller två,jag vet inte men jag kommer tillbaka när jag vill.

Kommentarer
Postat av: Hedda

Skitfin bild!!

2012-05-14 @ 15:27:57
URL: http://heddakleberg.blogg.se/
Postat av: LISAAAA

Snygg vän man har :)

2012-05-17 @ 21:56:38
URL: http://lisasooderbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0