3dagarkvartillhelg


Och det ska bli såå skönt med helg faktiskt. Åkte hem nästan hem direkt efter skolan. Eller nej jag var tvungen att hämta min lillebror och min lagade ridstövel! Helt sjukt vad det gick snabbt att laga dem hos de på hötorgets tunnelbana? Lämnade in dom igår vid 18 och dom var klara och smörjda till klockan 15 idag?!? Stooort tips och dessutom rätt billigt. När jag lämnade in min andra stövel som också hade gått sönder i dragkjedjan i fältan var det någon hundralapp dyrare och tog tre dagar mer,ovärt?
 
Bortsett från vad jag har gjort idag så såg jag när jag loggade in att jag fått helt sjukt fina kommentarer! Jätteroligt när ni ägnar er åt att skriva en kommentar faktiskt :) Faank you guuyys♥
Nu måste jag ta tag i allt plugg jag har tills imorgon,inte så mycket men den vi har är stor så vi hörs senare! 
Juste det kommer ett till inlägg alldeles snart om en grej!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0