Uppnått till max och konfaträffar

Min dampgräns är uppnådd. Har kommit till det stadiumet på kvällen när jag blir sur på varenda lilla sak som händer. Nyss blev en fett äcklig kattmatsburk drabbad. Jag har kollat konstant på pll ända sen jag kom hem i eftermiddags,inte haft en tanke åt bloggen vilket har varit väldigt skönt ändå! Var också på Thildes brunch idag och det var väligt trevligt! :) Sov hos mimmi igår med alla görls och det var really cozzyy. Ska sova nu men vi hörs imorgon! Ska springa först,sen rida och avsluta med en tjeck liten konfaträff på det! 
Bara för att jag har en liten lätt bildbrist på mig själv så fick ni en (förlåt för uttrycket men) förjävla bild från brunchen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0