Varför jag skriver som jag gör

Okej alla har inte fattat det och det är väl delvis förstårligt... Men anledningarna varfr jag skriver så självsäkert om mig själv och hur det ska gå innan tävlingar osv är för att JAG triggar upp mig SJÄLV. Jag kämpar mer mot målet jag satt upp och blir mer tävlingsinriktad. Spelar absolut ingen roll om det är en liten hopptävling på ridskolan än på lokala osv... För jag gör det ENDAST för min egen skull. Vad skulle ni dra nytta av att jag skriver att vi ska få pokalen eller leda ett ärevarv eller vad det nu kan vara? Det är alltså INTE för att jag tycker att jag är så mycket bättre än alla andra och tar ut allt i förväg,kolla denna tävling tex? Jag tycker min runda gick bra och jag vann inte? So what? Sen dryga kommentarer,come on. Ligger man fortfarande på den nivån asso nej inte jag. Min blogg tar bara upp din dyrbara tid som du borde lägga på annat,som dig själv typ. OCH jag är inte dum i huvudet klart man anar vilka som skriver anonyma kommentarer och jag tycker påriktgt att det är synd om dig som sitter och lägger tid på mig,tas gärna som en komplimang istället!
Agnes Fällman

Kommentarer
Postat av: Maja

Såjävlabraagnes. <3

Svar: tack så mycket fina duuu <3
Agnes Fällman

2012-11-12 @ 21:36:01
URL: http://majarudolfsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0