Vad denna helg hade att erbjuda!

Dagen till ära hade jag tänkt berätta lite om min helg,ovanligtvis. I fredags var jag med Ann,Olena,Mimmi,Martina,Mikaela och Andrea! Vi såg på premiären av Taken 2. Sjukt bra även fast den inte alls var lika grov som ettan. Och ja,man måste ha sett ettan innan man ser tvåan annars blir det konstigt! Sen efter det sov halva gänget hos Ann och andra hos Martina. Jag,OlenaMimmi sov hos ann! Vi var ute en stund och sen gick vi upp och satte oss på hennes balkong,då råkade vi somna där och vaknade halv fyra,det var svinkallt. 
På lördagen var jag med Ann och Martina,lunchade på ciao ciao och sådär,mysigt! Sen hela eftermiddagen/kvällen storstädade jag mitt rum för att jag tänkte möblera om hela rummet. Men det såg mongo ut så jag flyttade tillbaka allt. Och det stog fortfarande flyttkartonger och lådor kvar sen vi flyttade in för ett år sen men dom är heeelt borta nu,haha! Idag har det inte hänt något speciellt,ridigt cassie vilket gick sjukligt bra! Jag gillar att rida en häst flera gånger och har gjort det med cassie nu eftersom jag vill rida henne så mycket som möjligt innan hon säljs... Men man märker verkligen skillnad från nu och första gången! Jättekul!! :-)
Sen har jag väl inprincip b a r a pluggat och fjort onödiga och tråkiga saker. Ganska långtradigt inlägg men jag har fått önskemål att göra fler sånna här! Så här får ni! 
Kram♥
Gammal bild på lite fränds! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0