They say it's what you make

Jag är så himla taggad på livet. Just nu tar jag ut allting i förskott. Jag längtar helt sjukt att få utbilda mig till det jag vill bli i mitt liv. Jag älskar verkligen att fota och det hade varit en helt sjuk dröm att få bli någon sorts av fotograf,till exempel pressfotograf tycker jag verkar helt galet kul! Jag tycker även att det är överdrivet kul med att bygga och att inreda så inredningsarkitekt skulle heller inte sitta helt fel. Vet ni,jag håller på med sketchup. Det är ett program man kan ladda ner på datorn som man kan bygga på. Har byggt ett helt hus med flera våningar. Hade en liten paus under sommaren men har kommit igång igen. Har gjort lampknappar och verkligen smådetaljer som skruvar på vissa möbler,förstår ni hur sjuk jag är haha?!?! Nej men dom sakerna är verkligen något jag skulle vilja hålla på med i framtiden! Ett litet bekännelseinlägg typ haha. Har jag något jag verkligen vill så arbetar jag mot det,inte ifrån det. Som tex i skolan,det går bättre och bättre.

Kommentarer
Postat av: Norea

Du är fett gryyym, kommer säkert kunna bli vad du vill i framtiden! Bara du har dina mål att sträva efter så kommer du lyckas :)

Svar: Haha tack jag hoppas det för dom sakerna är verkligen något jag vill! :))kram
Agnes Fällman

2012-11-01 @ 21:20:48
URL: http://norean.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0