+

Till den här västen som kommer från Gina Tricot. Om man inte pallar lägga nån eller några tusenlappar på en kingslandväst så är det ju ett sjukt bra alternativ! Skulle absolut inte banga på att köpa en även fast jag har min superunderbara2storlekarförstora kingsland,men jag har väl inte riktigt det att prioritera just nu som nummer ett,ska ju till London snart och där lär pengarna vara mer behövliga. Tycker iaf den här var riktigt snygg eftersom jag gillar att den är helt rak i modellen och ett stort plus för den fluffiga luvan+
 

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Den är sjukt fin, tänkte köpa den men så prövade jag den å den hade jättekonstig passform :(

Svar: oftaaa fett synd ju! :(
Agnes Fällman

2012-09-22 @ 22:06:14
URL: http://mirjaams.blogg.se
Postat av: Tindra Brennicke- Ponieriders.blogg.se

Den är såå snygg!

2012-09-24 @ 15:05:30
URL: http://ponieriders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0