A la moi

Haha gud vilken klytchig rubrik det blev...
Kom hem för ungefär en timme sen och hade tänkt sätta mig och plugga nu. Men andra saker verkar betydligt roligare att göra. Som att följa med mamma och köra ett träningspass. Men jag måste verkligen plugga så får ta det i veckan istället. Gjorde en lätt lunch också eftersom hela min lunch som jag tänkte ha var alldeles äcklig när jag kom till stallet,så jag gjorde en äggröramacka typ. Fast en nyttigare variant utan massa onödigt fett som matlagningsgrädde och vitt bröd. Så jag gjorde på mjölk och ägg bara med ett bröd med massor av frön i. Tänker verkligen sluta med större delen av alla  onyttigheter och sånt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0