Dream

Fyfasen! Jag har hittat världens finaste oversizetröja! Vet precis hur jag ska matcha den men vet  inte riktigt om det är så jättebra att jag köper en ganska dyr tröja innan jag har åkt till London liksom. Men åh vad fin den är,och jag vågar faktiskt inte lägga upp den här. För även om den inte kommer ta slut så kanske bara för att jag lägger upp en bild på den här,så kanske det kommer någon och bombar deras affär så att jag inte kan få köpa min tröja. You get the point haha... Fan vilka sjuka fantasier jag har! Iaf så om jag köper den så lägger jag upp den här efter jag har köpt den,absolut inte innan haha...



Kommentarer
Postat av: anonym

hej, jag bara älskar din blogg <3 vad är din favorit färg?? :)

2012-09-23 @ 19:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0