I'm a Dreamer

En söndag,ganska lik de allra flesta söndagar.
 
Red idag för Anita,har ju börjat i söndagsgruppen för Anita. Och jag måste nog säga att hennes lektioner är guld värda! Efter det åkta jag hem,skulle igentligen träffat en kompis men hon kunde inte så jag åkte hem istället,gjorde lunch och så. Ganska mysigt faktiskt,satte mig framför TV:n som jag typ inte gjort på 100 år. Nej jag känner att det här inlägget blev väldigt konstigt och tråkigt,såå dags att avsluta det nu! Hörs mer imorn!
Kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: Daniela

Hej!
Allt bra?

Kika gärna in på min blogg om du får tid, tror du kommer gilla den :)

2012-09-23 @ 21:36:03
URL: http://powerpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0