ingen fattar, du skulle se prince på min axlar

Efter en Fredag och en halv Lördag med Subwayhäng och förjävla mycket socker och avslagen redbull med två förjävla sköna brudar har jag nu återhämtat mig (alt degat om du föredrar det ordet) hemma och sitter framför min kära blogg bland en jävla massa sladdar och hörlurar. 
 
Gick ifrån Addi runt tre och vid den tiden hade vi hunnit äta frukost och titta på 1 film,skicklighet kallas det. Har inte gjort så mycket annat idag faktiskt. Vilket ägerfett.com
Just nu förundras jag över att vädret nyss var hyggligt men slog över lika snabbt till spöregn. Men det är ganska mysigt faktiskt. Tänkte sätta mig med ett par läxor ikväll,hade tänkt göra det imorn eftermiddag men då finns det roligare saker att göra ;)
Hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0