New

Hej på er! Har ju nästintill en helt ny design på bloggen,kanske tack vare att jag var sjuk igår..? Haha nejdå..Den skulle ändå blivit gjord inom snar framtid. Tyckte att jag behövde en ljus och fräsh look på headern och bakrunden,rubrikerna och rubrikerna i menyn är mörkbruna så det blir lite lattefärger,personlig favorit hos mig själv! :) Så nu tycker jag ni får ägna er åt en kommentar som tar ungefär 10 sekunder sammanlagt (om ni inte har beslutsångest då...) och lämna en kommentar här om vad ni tycker,skulle vara kul att veta! 

Kommentarer
Postat av: Lydia

Gör du designs?? :) btw jätte fin blogg ;)

Svar: Haha,nej igentligen inte,men det är inte så svårt att pyssla ihop sånna designers som jag har! :)
Agnes Fällman

2012-09-07 @ 21:28:38
URL: http://svettfux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0