Style By Tyra

Hej på er! Igår efter skolan sprang jag och bästa Simone till style by tyra eftersom utförsäljningen började kl 16,haha vi stog där i en timme i kön innan! Men det var väl värt det i allt ösregn + att det var sjukt kallt. Vi var nästan först i kön... :) Jag fick i allafall med mig en röd läderjacka med nitar+ ett par höga shorts. Det var helt galet billigt,shorts från 10 kronor liksom och skor från 50! Mina shorts kostade 50 och brukar kosar 500 i vanliga fall,så jag är fett nöjd. Nitjackan kostade en tusenlapp i vanliga fall men nu kostade den 200,kap eller vaaad? Sen kostade smycken ingenting typ,köpte örhängen för 5 kronor liksom,sjukt. Men dom måste ju tjäna massa på det? 
 
Dock så är jackan redan "hård" i sig själv,så man får matcha den med en lite mjukare typ av kläder..!
Småskit och grejjer för 5-10 kr,dock kostade kjedjan lite mer för det var bara 15% på den!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va kul att du hittade så mycket bra fynd!

Svar: :)
Agnes Fällman

2012-09-02 @ 00:11:55
URL: http://stylebysandra.se
Postat av: Norea

fett vääärt, shortsen var fett snygga!!

Svar: aa veeet :D tack!
Agnes Fällman

2012-09-02 @ 19:42:44
URL: http://norean.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0