Svar från frågestunden!

menar då såklart vad som är snyggaste av blond eller brunett mm... Kan istället ställe en roligare fråga: Hur ser din perfekta människa ut? Alltså hårfärg, ögonfärg, stora eller små mun mm eller ta en bild på nån snygg! 
ja vet ytligt.... Ha ha 

Kom på en till fråga: 
Har du husdjur? sett en viss katt på några bilder :) ? 

Kram
 
Hmm asso det beror på om du menar tjej eller kille,förmodar att du menar kille haha! Men typ brunett,blåa eller gröna ögon.Asso mun? jag vettefan haha.
 Japp jag har fett ånga husdjur,en jättekanin,tre katter och två tamråttor! ;)
kram!
 

Hur gammal är du? 
Tips på höstjackor?
Jag är 14 år.
Ja det kan jag göra i ett enskilt inlägg! 
 

Hur gammal är du? 
Rider du? 
Bästa som hänt dig? 
Favvo... mat? 
djur? 
tv program? 
Hur gör du dig iordning till skolan? 

Lite frågor de!Hoppas dom dög:)
14
Ja
Vet inte riktigt faktiskt! Kanske någon tävling eller nåt sånt,nej jag har iiingen aning haha!
Sushi.
Hästar
svenska hollywoodfruar (haha) om inte solsidan räknas då...
Typ vaknar,äter frukost,dushar,sminkar mig,kläder och ja det är väl det haha! Kan visa ett inlägg med smink om det är det du menar!
Det finns inga dåliga frågor bara dåliga svar ;)
 
Hej, 
Favoritfilm? 
Ditt roligaste minne? 
Det värsta du har gjort? 
Favoritmat? 
Favoritdjur? 
The hungergames.
Veneee kanske nåt på något aw-läger eller med någon kompis,har roligt hela tiden!! ;)
Varit ett badass....
sushi
hästar
 
Har inte tittat så mkt på din blogg men jag kan fråga lite random frågor :) 
Hur gammal är du? 
Rider du? 
Haru pojkvän? 
Favvo kläder? 
Hmm 
Intressen? 
14
Ja
Nope..
Ingen aning typ en blus från odd molly och en blå skjorta från AF
Rida och sjunga
 
vem är du kär i? 
följer du någon serie, typ desperate houswifes elle nåt? 
mål i livet? lol
En kille.... :p
Asso kollar på dh ibland och ibland pll,kollar inte så mycket på tv/serier. 
Att få ett vettigt och innehållsrikt liv,yolo du vet hahaha...drev
 
färg på din tandborste? 
när är du född? 
beskriv dig själv med ett ord? 
vad tycker du om nellie berntsson? 
Grööön och rosa xP
1998
galen
hon är duktig för sin ålder,dock tycker jag att hon är lite försjälvgod ibland. Liksom lite för mycket av det goda kan ibland vara för mycket. Dessutom tycker jag inte alls hon verkar så som rollen hon är i sin blogg som i verkligheten...
 
Vart rider du nu när Östermalms har lagt ner? 
Hur länge har du ridit? 
Jag bytte från ö-malms redan förra hösten för att vara ute i god tid plus att jag tyckte att det var lika bra att byta och slippa stå i kö och grejjer.
9 år blir det väl,började när jag var 5.
 
Har du något mål med ridningen eller gör du det mest för skoj? 
Vad är din starkaste respektive svagaste sida inom ridningen? :)
Ja,tävla och komma upp i lite klasser,dock är det ganska svårt med tanke på att jag rider på ridskola. Då har man som alla andra vet inte samma förutsättningar som dem med privathästar.
Jag är sjukt svag i min vänstra sida och mitt humör är inte det bästa...
 
haalloj! En ny bloggläsare som du har fått nu :) 
Har inte följt din bogg så du kanske har svarat på dem här frågorna men aja... 

- 7 närmaste vännerna?  
Simone,Lisa,Ariana,Maja,Hedda,Olena,
- snyggaste tjejen du känner? Uuuu fan vad svååårt! Men gud jag vet inte..Maja widmark kanske?? haha
- snyggaste killen du känner ;) Ingen aning,eller jo det är väl klart jag vet men ändå haha..
- höstfärgen? Brun,militärgrön,vinröd enligt mig råsnygga färger!
- vilken skola går du på? Carlssonsskola
- senaste gången du skratta och varför? Måste varit i skolan på bilden fyfan vad kul jag har med mina kompisar! Skrattade inprincip bort lektionen åt ingenting...
- Brunett eller blond? Brunett ;)
- brunaögon eller blonda?  ?
- hur ska en perfekt vän vara? Lyssna bra,snälla,omtänksam,jäkligt skön,inte snacka skit bakom ryggen och lika galen som jag :)
- bästa personligheten? hur är den? Envis,like moi! Haha nej men jag vet inte, för tjejjer är det väl att inte ha den där jäkla attityden att ge bitchblickar till varenda prick,och killar ska va snälla och omtänksamma men galet sköööna xD
- vilken klass gå du i? 7d eller 8b? mm... Haha jag går i 8A?
-Hur många är ni i klassen för i vår klass är vi 27 :)  Vi är typ 22 eller 21,pallar inte räkna..
- Pajasen och pluggisen i klassen? Jag är nog ganska pajas..Eller asso jag är den som får skrattanfall helt plötsligt... Och pluggisen är väl..nån kille typ haha..
såg på klassrese bilderna, vem är du i klassen typ? :) vad är dina kompisar? står där ovanför
- Gillar du någon kille? Yes
favoritmat ;) <3 sushi
 
 
Vad är det bästa med Chablis? 
Favorit plagg? 
Beskriv dig själv med tre ord! 

Puss å kraaaaaam
Att hon är så jädra snäll!
En blus från oddmolly typ och uggs heheee :p
Galen,pajas,snäll :)
 
 

Kraaaam! Tack för alla fina frågor! :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är snyggast Fred, carl-oscar eller viktor?
älskar din blogg! <3

2012-09-27 @ 20:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0