En vardag

Jag har tänkt på det länge,hur mycket komplex alla går omkring med varje dag,hur mycket man tvekar att sätta på sig något som faktiskt ingen bryr sig om. Varför uppstår igentligen komplex? Hur ska man kunna vara lyckligare om man inte från början är lycklig? Jag fattar inte,kommer aldrig att gööra. Angående komplex så har jag ganska många själv. Men jag försöker göra något åt sakerna man kan,men man måste kunna leva med sig själv. Jag inser det mer och mer för varje dag och det är helt stört igentligen hur många människor som till och med får sjukdomar över sina komplex,som igentligen ingen bryr sig om.
Lycka sitter i själen och själen har ingen klädstorlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0