Mellanting

Åh vad jag hatar när man mår sådär mittimellan. Antingen mår man bra eller dåligt,inget jeevla mellanting som ingen bryr sig om. Jag mår bra när jag tränar,äter nyttigt,skippar alla onödiga intag haha, umgås med personer jag gillar och skrattar. Men jag har slappat lite på matbiten nu i helgen vilket resulterar faktiskt hur man mår också,och jag märker det ganska tydligt så noope inget mer sånt inna sommaren har börjat. Jag vet att jag mår så mycket bättre då,kombinerat med att jag tränar så mycket som jag gör nu. Annnnd im actuallyy proud att jag går upp v a r j e morgon och tar mig ut på en springtur,för det ade jag verkligen inte gjort för ett år sedan. Dock ska jag öka sträckan den här veckan och göra ett linande test som vi gjorde med skolan,coopertestet typ. Fast inte rikigt samma sak. Men jag tar tid idag hur snabbt jag springer den sträckan och sen om en månad så har jag bestämt att det ska gå snabbare med en hel del tid. Vi får väl se resultatet,ska checka hur lång den rundan är också aand then i will uppdatera er om det :p
 

Kommentarer
Postat av: Greta

SV: Tack så mycket! Din blogg är superfin och läsvärd!

2013-02-11 @ 18:03:08
URL: http://www.gretanystrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0