Angelica Blick

Angelicka Blick måste nog vara en av mina största förebilder och inspirationskällor. Vem älskar inte den kvinnar liksom haha? Just kidding,tror inte så jättemånga vet vem hon är. Meen nu till sak iallafall,jag har tänkt ganska länge på att jag vill förändras. Klart jag har mål som alla andra till sommaren som jag även ska nå. Om det är träning eller betyg eller förändring om det gäller utseendet spelar ingen roll. Men jag ska iallfall klippa mig! Mitt hår just nu är mest långt,elektrist och mest bara hänger och är pisstråkigt. Jag vill klippa mitt hår relativt kort. Och just Angelica Blick har mitt drömhår,dock är det svinblondt och jag tänkte inte färga det och tänkte inte heller klippa det riktigt så kort heh men tänkte klippa av en hel del av mitt hår. Det här året ska det bli ändring på saker och ting. Ni kommer se skillnad på mycket saker,promise ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0