Hjärntvättad

Vet inte hur jag ska kunna förklara mig för människor om hur jag lyckades återställa min mobil utan att ha säkerthetskopierat den i hopp om att få den uppdaterad. Dock känner jag mig återställd och hjärntvättad som min Iphone..Hoppas det bara gäller för stunden för såhär jävla retarded har jag inte känt mig på länge,adrenalinkick!  Klockan är över elva och min matteläxa står nästintill lika tom och uppslagen på samma sida som för två timmar sen. Sen fick jag min ide och har sörjt att alla mina highscores är borta på mobilen. Med detta vill jag att ni ska medlidande blickar imorgon i skolans korridorer. Mitt my horse account var det som betydde mest (snyft) jag var i level 84 och det har tagit ett helt jävla år att komma dit. Och då snackar vi spelande 10 h i sträck!! Jag försöker tänka ut vad som är posetivt med detta,att jag ska glädjas åt att kanske få min crush's nummer på mitt extremt töntiga facebook evengemang eller att gud ville ge mig en nystart i livet?! Hoppas på det förstnämnda..Annars kan gud gärna ge mig en ny garderob där en röd balenciaga i mocka ingår.. Nej nu går jag på villovägar,godnatt och sörj även till mina highscores på bikerace medmera :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0