Träningvecka hej!

Har min provvecka på sats nu med Ann,att träna på mig gym med en kompis är verkligen såå mycket roligare än att träna ensam. Dock föredrar jag att springa ensam ute. Den här veckan har jag lovat mig själv att ha någon sorts träningsform varje dag,vilket jag har lyckats med hittils haha. Tränade idag innan skolan,rätt skönt men man blir ju trött rätt fort in på eftermiddagen,så jag föredrar att springa på morgonen och träna på gymmet på eftermiddagen efter skolan alt kvällen. Funtar även på att skaffa ett månadskort när mitt enveckas går ut,på fitness 24 seven? Någon som vet något om åldersgränser?? Haatar att det ska vara 16-gräns överaallt!! Iaf äter nyttigare den här veckan och tränar mer =älska kombon! Vill såå gärna berätta en grej för er men får vänta till sommaren är här,hahah exalteerad! :) Måste verkligen sova nu,vi har skridskor imorn i vasaparken och om jag överhuvudtaget kommer upp på isen med mina grovt svidande skavsår så får jag nog ta och sova nu. Kramkram!

Kommentarer
Postat av: Mirjam

På sportlife har dom ingen åldersgräns typ ;D

2013-01-23 @ 14:03:15
URL: http://mirjamboumadi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0