#gotland13

 
 
Heejsaan!! Har inte bloggat på stört länge och det har faktiskt varit extremt skönt faktiskt men nu har jag fått suget tillbaka! För nån vecka sen var vi på klassresa på gotland. Det var stöört kul och det är ju helt sjukt att det här är vår sista klassresa och vårt sista år!!! Crazeeyyy,iaf jag och några kompisar åkte ner och bodde hos Ann i deras hus mitt i visby där helgen innan och mötte upp de andra från skolan på måndagen,lyckat som fään! Vi bodde iallafall i visby strandby i små stugor i ett mysigt område. Vi hade sjukt bra väder jämfört med vår sopiga klassresa förra året heh.. Spelade lasergame,bowlade,cyklade en jävla massa och hade det allmänt soft.Stoort tips att åka till visby på klassresa alla ni 99 nästa åår haha.
 
BTW! Designen är långt ifrån klar men jag har typ inget batteri på datorn och min laddare är sönder såå vi hörs seen! Efter de här få bilderna dog tyvär min kamera men det här var på helgen!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0