Trött as fuck

Ställde larmet så det ringde klockan fem imorse,så det var bara att dra ut och springa halv sex! Har faktiskt haft en väldigt bra träningssommar och sprungit extremt mycket vilket har varit bra! Sen på våran klassresa till Gotland sprang jag en mil varje morgon,stoltchey.Sen om nån timme tänkte jag dra ut på en lugn runda för att varva ner lite så får jag sa om jag springer imorgon på morgonen eller inte. Ska förmodligen dra ut på kvällen så vet icke om jag pallar men vi får se! Måste ju köra rätt intensivt den här vecka i och med att den 21a (tror jag det var?!?) så går ju topploppet som jag ska springa. En mil blev det och tänkte mest ta mig igenom det inte satsa speciellt mycket på tiden.  Sen har jag inte tränat förns igår kväll den här veckan eftersom jag klantade mig och trillade med klackar i tunnelbanan i fredags haha, och x antal fler gånger...Klantig som jag är lollll! Så har haft väldigt ont i knäna men har mindre ont nu såå dä är ju bra! :) Juste jag har ju slutat rida men tänkte ta det i ett enskilt inlägg..
 
Bäästa Martinaa och jag i fredags! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0