Världens bästa sommar

Ja jag har verkligen haft den bästa somaren någonsin. Den har varit bra på nästan alla sätt och vis förutom en sak. Men jag pallar verkligen inte gå in djupare på det nu,det som hände hände,blev sjukt sårad,sårade och så blev det fram och tillbaka under ett tag men det är helt över och det är väldigt skönt,den jobbiga perioden liksom. Allt funkar inte alltid. Iallafall tror jag knappt berättade att jag var på konfa?? Jag gick på världens bästa blidö med massor av extremt härliga människor. Man lärde ju verkligen känna alla och fick verkligen lära känna sig själv och veta vad man ville. Fick bland annat världens finaste zadig väska! Sen åkte jag och filippa ner till Båstad och bodde hos Ellen ett tag och träffade massaaa konfisar och ba hade det allmänt bra! Efter det åkte jag till italien va där en vecka och sen på landet och isolerade mig i en vecka utan att prata med omvärlden haha.Envis var det... Sen vände precis allt och fick världens bästa slut på sommarlovet med kompisar och deras landställen,nätter där man låg massa och bara pratade ute för att det var så varmt och massa soool och baad typ. Åh vill verkligen ha sommar igen,som fan! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0